
Ilman mitään pahoja väristyksiä tuosta puusta tuli mieleen kuolema. Se, miten elämä vain joskus päättyy, sammuu, lopahtaa. Kukaan ei voi tietä koska, mutta jonain päivänä se on edessä. Useimmiten kuolema antaa vähintäänkin pienen epämiellyttävän varjon ajatuksiin, mutta ei tällä kertaa. Minkähän takia?

Kommentit